Kunder

Mine kunder er bl.a.;

Referencer

Det fører til noget at få Christine på banen. Man mærker hendes brede HR-faglige og ledelsesmæssige fundament. Hendes brug af JTI giver jer indsigt i jer selv og hinanden, hendes LEAN-processer er fokuserede på produkter og resultater, og så har hun et uhøjtideligt, men dybt seriøst væsen, der gør det til en sand fornøjelse hele vejen igennem.

Lisbeth Dybdahl, HR chef, Realdania

Christine Holm Pedersens evner som proceskonsulent betyder, at et JTI-forløb med hende resulterer i et højt udbytte – både for den enkelte medarbejder og afdelingen som helhed. Christine er dygtig til hurtigt at få etableret et trygt rum for udvikling og læring, som betyder at alle deltagere engageret bidrager i fælles drøftelser og øvelser.  Krydret med humoristiske eksempler og skarpe opsummeringer, får Christine på bedste vis formidlet sine budskaber klart, og er igennem hele forløbet god til tydeligt at visualisere de individuelle profiler i relation til gruppen.

Lærke Vester-Andersen, Studiechef, Afdelingen for Uddannelse og Studerende, Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, KU

Ledelsessekretariatet har over et par år arbejdet med JTI-typerne, og det har givet os en god indsigt i, hvor forskellige vi er, og hvor forskelligt vi arbejder. Christine holdt en workshop med os om storrumskontorer, og hun er virkelig god til at fornemme, hvad det er for en gruppe mennesker, der er i rummet, og hvordan hun skal udtrykke sig, så vi forstår det. Hun er meget seriøs, men med en dejlig humoristisk facon, og hun gav os lyst til at udforske vores forskelligheder.

Kirsten Breddam, Specialkonsulent i Ledelsessekretariatet, Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet, KU

CVR 36 36 78 57